Tuesday, February 24, 2009

hari ini...

ape yg jadi hari ini semoga menjadi iktibar buat saye pd mase2 akan datang..hmm..saye bukanla insan yang sempurna..mungkin di mata mereka saya seperti tiada masalah, tidak rase stress dan sebagainya..tp hakikatnya...HANYA TUHAN YANG TAHU..mujur ade rakan2 yang sudi mendengar luahan hati..tp xsemua saya dapat ceritakan..

betul apa shbt saya kata, mungkin hari ini awk ckp awk terima saya seadanya, tp esok mungkin tidak...saye pon kata mungkin ya dan mungkin tidak..tp saya cuba terima sahabat saya seadanya..sekurang2nya kita berusaha..

hmm...saya br realize yg sy ni hipokrit jugak orgnya..hmm..sbb kalo sedih pon..xkan nk buat muka sedih n marah2 bile masuk kelas..x professional tu..huhu..buat cam biase..xde ape2 yang berlaku..tp tu adalah lebih baik kan?

seorang shbat telah membuka minda saya..sy selalu fikirkan saye ni menyusahkan org..ttp tidak memberi sumbangan ape2 kpd kwn2.. hmm..tp die telah memberi something..ape yg ptt sy buat utk Islam..sblm tu sy kena baiki diri kepada yg lebih baik..thanks ye shbt2 ku..semoga kalian berjaya di dunia dan akhirat..

P/S: mimpi mlm tadi membuat hati ini sedikit tenang..=) tak sabar nak habiskan baca novel..

1 comment:

Anonymous said...

mimpi ape mlm tu.. bleh cite sket? huhu - sibuk je..