Wednesday, May 27, 2009

majlis pertunangan...

saye tak sangka sungguh, dengan satu perkenalan yang sangat singkat dengan seorang jejaka ini..erm, yang saya tau die hanyalah kerja di sebuah bank..dengan gaji RM11 ribu++, ada sebuah kereta kancil, dan lelaki ini bukanlah lelaki idaman saya..mempunyai kulit yang gelap sedikit..namanya..saya tak berapa ingt (mcm mn ntah buleh x ingt)..shahrul kut mcm tula..hmm..apa yang telah terjadi?? saya berkawan dengannya..then pada satu petang die telah menghantar saya balik ke rumah..ntah mcm mn mak saya begitu marah...yela sebab bukan mahram kan..pastu mak saya suspect yang kami mmg ade hubungan yang special sedangkan tidak ada apa2 pon antara kami..then mak saya tanya "awak nak kahwin ke dengan die?" dengan nada yang agak marah...(dalam hati saya berkata, saya tau dia bknlah pilihan mak jadi mak mcam xsuka..dan saya jawab "x nak" walaupon hati saya amat ragu2..tiba2 di ruang tamu saya terlihat abah dan shahrul tadi tu sedang menyiapkan barangan hantaran untuk bertunang..siap dengan dulang2 lagi..apa yang saya nk buat ni???saya memang bingung..die pon xpernah cakap dia suka kan saya..dan keluarga die jugak mcm x berapa sukakan saya..hurmmm...saya jadi betul2 bingung...

tiba2..saya terjaga dari tidur,Ya ALLAH aku mimpi rupenye..alhamdulillah la mimpi je..kalo tak???yang peliknya mcm mana la saya buleh mimpi sampai cam tu sekali???hahaha..nak tergelak pon ade..

ni sume gara2 xbuleh tido malam tadi..tak tau kenapa..hari ni jadi cam xbetul sikit...huhu...semoga mimpi tu tak jadi kenyataan..aminnn..=p

No comments: